Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 10 Januari 2013

aktiviti aku dihari 7hb jan 2013.......


kisah tido haku.....


haiiii...lama dh tak update  kans...emm hehari la adik ipor aku nanya  bila nk update  asyik memaroh ajeeee...die kan taw akok ipor die nie malassssssssssssssss yang amat sangatttttttttttttt...hihi nie punya blog pun dia buatkan.em mekasih la yeeeeeee.... minggu nie minggu ZZZZZZZZZZZ aku ...kat opis time luch  aku ngan kekwan 2 org.....hihihi akan melepak kat surau..n citer2 skit pastu mula la layan mimpi....cm2 aksi... ahha ade nampk kah?..aku la tue   interframe ckit jerkkkkkkkkk....aku kalu tido sinag2 mesti tutup mata ckit......biase la  kan cerah terang benderang  nk bagi cepat lupppp..aku cover la ngan kain telekung aku..huhihihi lagi pun sejuk weiiiiiiiiii..aku ngn kwan aku memasing selimut kaki yg penting..n mata ckit..hahhaaha..aku kan alim ckiit tido pun nk bertudung bukannnnn apa aku nie jenis kencinggggggggg memanjanggggggg karang ada la nk terbnagun gi toilet  tue yg malas nk tanggal tudung tuh...emm kisohnyeee   cm tue la.......





ni pulak  from my ktchen okeyyyyyyyyh..aku tetibe rajin benor mggu nie  maklum la beli sotong banyak..sotong kecik n comei2 cam aku je pun..sebab ttue banyak....aku buat la kerabu sotong ...campur suun...hehehe  terliur beb asyik nengok lam blog org mkn kerabu nie ....aku nk try la gak kan...em menjadi u.....ni semua bahan yang tersedia diatas tuh...mari nk bagi tau cara nye ...tau la korang dh terer kan...saje ja  nk jugak kabor...

ni la rupa sotong yang dah direbus kannn.....buh la garam skit time rebus tue... 



ni hirisan bawang merah dalam seulas ja.
serai sebatang dihiris halus
juga bunga kantan dihiris halus mulus juga..tkd ela kwar je korang makan karang kan..


                
                                              hiris dadu tomato sebiji jer... ngan cili padi 3 biji..




suun ni ikut suka korang la nak letak banyak mana..aku letak segenggam tangan ja....aku suka suun la..



ni mesti tau kan...amik air perahan limau tau.


caranya korang gaul la semua sekali kecuali air perahan limau tuh  jgn lupa buh garam n gula bg rasa ikut selera memasing..aku tak letak pun gula...sebb suka masam2..hah lagi satu aku letak ikan bilis goreng sama..baru la krup2 bila makna  tue......nak tengok hasil keeeeeeeeeeeeeeeeeeee??????????????
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


 

taraaaaaaaaaa...ni la hasil air tangan aku.........emm mlm tue main lazat lagi aku makan...hemmmmmmmmm   sebelah ada udang sambal petai lak..emm lagi la aku tibai...sedap tuhhhhhhh...



ni dessert aku malam tue...my somi belikan....aku kan frust tak dapt makn time anivesery hari tuh.sebab adik ipor aku tuhh bekenan sangat ngan kek macadamia ni  naseb baik la ku tk gidam..kalu tak mau nangis bila tau dkena telan dek adik ipor aku...alahai  nasebbbbb.hihihi..jd dengan lagaknya aku sentap seseorang...hihihi  macadamia white coklat jelah...Indulgent tu my somi punya tapi aku jugak yang lantak...tpi semalm la aku melantak...em marveles...



haha  i air  jus avocado okey  aku yang buat kasi my somi...sedappppppppp...4 mlm berturut2 jugak la my somi minum jus ni....mlm nie air plak air masak sudah hahaha..



tue la entry aku....sekian tenkiu...nantii sambung citer lainlak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan